مصريات
يسعدنا ويشرفنا زيارتك لمنتدى مصريات وتزيد فرحتنا اذا قمت بالتسجيل معنا
ilove you  321
مصريات
يسعدنا ويشرفنا زيارتك لمنتدى مصريات وتزيد فرحتنا اذا قمت بالتسجيل معنا
ilove you  321
مصريات
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى للبنات والسيدات فقط

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخولتسجيل دخول العضوات

ilove you

كاتب الموضوعرسالة
no ny
بنوتة جديدة
بنوتة جديدة
no ny

ilove you  Empty
مُساهمةموضوع: ilove you    ilove you  Emptyالثلاثاء يوليو 16, 2013 3:16 am

بسم الله الرحمن الرحيم انا عضوه جديده هنا وحبيت اكتب روايه هنا باسم ilove you واتمني انها تعجبكوا وانا هنزل دلوقتي الابطال بالصور واتمني يعجبكوا الموضوع وياريت تقولولي رايكوا فيا كمؤلفه Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy 
no ny
بنوتة جديدة
بنوتة جديدة
no ny

ilove you  Empty
مُساهمةموضوع: رد: ilove you    ilove you  Emptyالثلاثاء يوليو 16, 2013 3:31 am

الابطال:-                                                                                                                                  جينا:البطلة 18سنه 1كليه طب عيونها زرقاء وشعرها اصفر ووشها ابيض وكانت عايشه معظم حياتها في لندن مش محجبه ilove you  Images?q=tbn:ANd9GcT5jjKXRrqXr_Wk3mLFwMW-RMy4Ug8lMQYI81y_YqdM5C31K66g                                     سيف:البطل 21 سنه معيد في كلية طب ابن خالة جينا مش بيطيقها عينه خضراء وشعره بني ilove you  Images?q=tbn:ANd9GcRR8zCmRNyNzFgerNwBMtA1VS8DbszIc7t-_jXsOx0-u0zLe6eAHg  محمد:والد جينا بيسافر كتير اوي ورجل اعمل كبير اوي      مياده:والدة جينا بتسافر برضه مع محمد جوزها كتيير اوي                                طارق:والد سيف بيحب جينا زي بنته بالظبط ورجل اعمال كبير وشريك محمد في الشركه          مها:والدة سيف واخت مياده بتموت في جينا جدا                                          كرمه:اخت سيف بتحب جينا جدا 20 سنه 5 كليه طب                                          مريم:صاحبة جينا الروح بالروح                                                        رامي:صاحب سيف الروح بالروح برضه                                                      شروق:واحدة سيف بيحبها وهيا قليلة الادب ومش محترمه                                                                    وبكده تخلص الابطال وهنزل النهارده خمس بارتات كبااار                                    ************************************************
no ny
بنوتة جديدة
بنوتة جديدة
no ny

ilove you  Empty
مُساهمةموضوع: رد: ilove you    ilove you  Emptyالثلاثاء يوليو 16, 2013 4:11 am

الحلقة الاولي :-                                                                         تعالو الاول ندخل حكاية كل واحد في ابطالنا (جينا,سيف,كرمه,رامي,شروق)               (جينا)انا جينا 19 سنه  نفسي ادخل كلية طب وانفع بلدي بااللي اتعلمتوا في لندن  عشت معظم حياتي في لندن واهلي نازلين زن علي وداني عشان احوز سيف ابن خالتي وانا بعتبره اخويا بس ونزلت مصر عشان ابدا الكليه وطبعا خلصت تالته ثانوي وانا في الاجازه دلوقت ونازله مصر بعد اسبوع ودادي ومامي مسافرين شغل تبع الشركه وحاولوا يقنعوني اقعد عند خالتو مها بس انا رفضت هقعد في قصرنا هناك وبس.                          **********************************************                                     (سيف)انا سيف 21 سنه عايش في مصر ومعيد في كلية طب اهلي نازلين زن عايزين نجوزك بقي عايزين نفرح بيك قبل لما نموت اتجوز بنت خالتك جينا هي محترمه وانا اساسا معتبرها اختي وبس مش عايزين يقتنعوا وانا طبعا لازم اروح اجيب الست جينا من المطار وبس .              ********************************************************************                (كرمه)انا كرمه 20 سنة 4 كلية طب واخويا الغلس طلعلي في البيت والكليه ورخم اوي المهم انا مبفكرش في الحب شعاري في الحياه (الحب عذاب) وبحب جينا اوي وبعتبرها اختي الصغيره وونفسي اطلع دكتورة كبيرة جدا وانفع بلدي وبس.                                         *****************************************                                           (رامي)انا رامي 22 سنه معيد مع سيف بحبه اوي بعتبره اخويا الصغير وبحب كرمه جدا ونفسي تكون شريكة حياتي وبس .                                                                ******************                                                                 (شروق)انا شروق 19 سنه شعاري في الحياه(الفلوس وبس)سيف فاكرني بحيه بس انا قولت اخد كام قرش منه اظبط نفسي وبس.                                                                 *****************                                                                   ونبدا البارت ناو باااايVery Happy Very Happy 
no ny
بنوتة جديدة
بنوتة جديدة
no ny

ilove you  Empty
مُساهمةموضوع: رد: ilove you    ilove you  Emptyالثلاثاء يوليو 16, 2013 4:47 am

الحلقه الاولي :-                                                                       في مدينة لندن تتسلل اشعه الشمس علي غرفة فتاه شعرها منسدل علي السرير ووجها ابيض وهي نائمه تشبه الملاك الماشي عالارض وتصحي علي صوت المنبه وتصحي وهيا بتقول :Shut Dear Alarm وتقوم جينا من السرير وتذهب للحمام تستحم وتلبس ميني شورت وتي شيرت كت وحطت الهاند فري في ودانها ونزلت تحت لمامتها وباباها وتقول :هاي داد                               يقول الاب :هاي جينا ايه رايحه فين                                                 جينا :نازله اجيب حاجات عشان لما اسافر مصر .                                         محمد:اوك يا حببتي خدي الفيزا كارد .                                                 جينا :اوك داد هو انا ممكن ارجع لندن تاني.                                           محمد:ان شاء الله انتي جيبي SCORE حلو في الEXAMS وانا هسفرك لندن اوك باي داد اه هو طيارة حضرتك امتي .                                                                         محمد:الساعه اتنين.                                                                   جينا:OH,MY GOD مش هلحق اسلم عليكوا اوك وسلمت عليهم ونزلت تشتري الحاجه اللي هيا محتاجه ورجعت لقت ظرف فتحته لقت فيه (جينا حبيبتي احنا سافرنا والمفاتيح دي بتاعة القصر وانا كلمت صاحبي هناك جبلك عربيه ودي مفاتحها اوك يا جينا توصلي بالسلامه واحنا هنخلص الشغل في سويسرا ونرجع علي مصر اوك يا جينا ) اخدت جينا المفاتيح ولسه جاية تنام لقت الموبايل بتاعها بيرن ردت وهيا بتقول :HELLO ,WHO ARE YOU                             المتصل :انتي جينا محمد .                                                             جينا:YES .                                                                           المتصل :انا سيف طارق ابن خالتك بس انا بسال علي معاد طيارتك .                         جينا:اه اوك انا معاد الطياره 4 العصر .                                               سيف:اوك انا هكون مستنيكي وهتلاقيني ماسك ورقه فيها اسمك اوكي .                         جينا:اوكي .                                                                         سيف:اوك باي .                                                                       جينا:باي .                                                                           نامت جينا وصحت تاني يوم نزلت فطرت وكلمت اصحابها المسلمين هناك(جيسي,باسل,عمرو,ساره)وقالتلهم ينزلوا يتقابلوا عشان هيا مسافره تاني يوم وكلمتهم ونزلت ببشورت قصير وتي شيرت بنص كوم ونزلت وقعدوا قضوا اليوم وبكده تخلص الحقلق والحلقه التانيه هنزلها دلوقت ونشوف فيها اول مقابله بين سيف وجينا واول يوم لجينا هيبقي عامل ازاي باااي            

ilove you
صفحة 1 من اصل 1